- Dette arrangement har allerede funnet sted.
K2 salg og salgsstrategi
september 23 @ 12:00 pm – 2:00 pm
Modul 2: Posisjonering og salgsbudskap
Lær om hva posisjonering er og hvordan du posisjonerer salg. Hvordan kan du lykkes med å sette det riktige produktet foran den rette kunden, til riktig tid?
- Hvordan posisjonerer du ditt produkt i forhold til kundene?
- Hvem er kundene du ser etter, og hva er viktig for dem?
- Hvordan kommunisere verdien av produktet til den spesifikke kunden?
Mer informasjon om kursserien:
Modul 1: Skaler salget
Lær om det som kreves for å nå nye markeder med suksess og overgangen fra sporadisk tidligfase-salg til repeterende og lønnsom omsetning.
Hvordan kan du komme deg gjennom «The Chasm» kommersielt, og hvilke steg må du ta for å gjøre kommende utfordringer til muligheter?
Du vil få praktiske tips og råd for å ta det neste steget.
Dato: 2. september
Modul 2: Posisjonering og salgsbudskap
Lær om hva posisjonering er og hvordan du posisjonerer salg. Hvordan kan du lykkes med å sette det riktige produktet foran den rette kunden, til riktig tid?
- Hvordan posisjonerer du ditt produkt i forhold til kundene?
- Hvem er kundene du ser etter, og hva er viktig for dem?
- Hvordan kommunisere verdien av produktet til den spesifikke kunden?
Dato: 23. september
Modul 3: Design en skalerbar salgprosess
For å bygge et skalerbart salg trenger du en strukturert tilnærming.
Lær om:
- Salgsprosessen – hvilke steg er avgjørende og må tas for å sikre at du har struktur og de riktige elementene på plass.
- Sette kriterier.
- Hvordan jobbe effektivt.
- Øke aktivitetsnivå.
- Hvordan nå et større marked for å finne kunden som er villig til å betale for løsningen din nå?
Dato: 7. oktober
Modul 4: Salgsaktiviteter og salgsledelse
For å kunne akselerere salg trengs et høyt aktivitetsnivå. ScaleupXQ lærer deg hvordan du kan «reverse engineer» dine salgsmål og gjøre målene om til handling.
- Hvilket aktivitetsnivå må du ha for å nå målene dine?
- Diskusjon rundt mål og KPI’er og hvordan du kan sette målene som teller.
- Tips og triks til hvordan du kan bruke utgående salg til å øke aktivitetsnivå og prestere som en profesjonell Sales Development Representative (SDR).
Dato: 28. oktober